Навчання без обмежень в 2018 році! Logos безлім Детальніше

Перспективи і можливості веб-маркетолога: Завдання, які регулярно вирішує веб-маркетолог по закінченню курсів?

Завдання, які регулярно вирішує веб-маркетолог

  • Керування розробкою сайту.

Неможливо працювати над складним сайтом без розуміння верстки, без знання принаймні основ програмування. Часто на співбесіди приходять веб-маркетологи, які не знають цих засад. Мінус тут полягає в тому, що їм можна легко навішати локшину на вуха в форматі «оце я вам таки зроблю, а це технічно нереально». Таким інтернет-маркетологам морочитимуть голову усі програмісти – і з цього не вийде нічого доброго, дедлайни спалено, продукту немає, далі страшний сон веб-маркетолога розповідати? 😊

  • Робота з інтернет-рекламними каналами.

Часто доводиться користуватися макросами в Excel (привіт, програмування і Excel!), математичними розрахунками і працювати з версткою сайту щодо вбудування кодів лічильників. Можна віддавати цю роботу програмістам, але трапляється багато експериментальних результатів і виходить, що програміст змушений днями сидіти з недбайливим інтернет-маркетологом, який «в дитинстві не вчив верстку і програмування». Взагалі в рекламних каналах (особливо в ретаргетінгу, RTB, класичній медійці, відеорекламі) без знання html/css/js/php веб-маркетологу в принципі робити нема чого.

  • Налаштування веб-аналітики.

Перевірка установки лічильників, подій, цілей. Здійснити це без елементарного рівня знання верстки і JS, знову ж таки, нереально. Навіть при тому, що все це мав би (в ідеалі) налаштовувати і вивіряти фахівець з веб-аналітики спільно з програмістом, неможливо зрозуміти веб-аналітику, не розбираючись в тому, як працюють js-лічильники, cookie, як інтегрувати події в верстку.

  • Збір та аналіз даних.

Критично важливий пункт в роботі інтернет-маркетолога. Спільно з веб-аналітиком йде вивантаження даних, їх зведення в таблиці і бази даних з подальшим аналізом. Без знань принципів реляційних баз даних, без логічного мислення, аналітика залишається на низькому рівні, що неприпустимо.

Вчіться, ростіть і не перетворюйтеся в овочів, які займають стілець у відділі маркетингу, «за пультом» контекстної реклами або однієї з численних систем нібито автоматизованого просування сайтів в пошукових системах. Інтернет-маркетолог – це динамічний спеціаліст. Це людина, яка вміє руками робити маркетинг і рекламу в інтернеті. Налаштовувати, аналізувати. Так, у нього є помічники (знову ж таки, в ідеалі), але їм потрібно ставити чіткі таски і контролювати результати виконання. Помічників завжди не вистачає, і їхня кваліфікація на практиці сильно нижча від загальних думок про те, хто що вміє робити.

Пам’ятайте, що навіть найвідоміший диригент сам колись був звичайним музикантом. Не можна круто керувати людьми, проектами і процесами, не пройшовши теоретичний шлях. Починайте з курсу для Веб-маркетологів у академії Logos, навчайтеся у авторитетних українських спеціалістів та ставайте тими, хто насправді має помічників!

970-x-250 copy copy

Записатися

 






×
Записатися

 







×