Що таке маркетинг?

Є таке неписане правило: як ви для себе визначаєте маркетинг, так він у вас і буде працювати. Тобто, якщо у маркетинг ви вкладаєте тільки збільшення продаж, то ви фактично будете менеджером з продаж. Якщо для вас важлива репутація керівника чи бренду, тоді ви виконуєте роботу іміджмейкера. І так далі.
Є таке неписане правило: як ви для себе визначаєте маркетинг, так він у вас і буде працювати. Тобто, якщо у маркетинг ви вкладаєте тільки збільшення продаж, то ви фактично будете менеджером з продаж. Якщо для вас важлива репутація керівника чи бренду, тоді ви виконуєте роботу іміджмейкера. І так далі.
Збереження та здобування партнерів та клієнтів
У глобальному розумінні маркетинг – це збереження «старих» та здобування нових партнерів та клієнтів. Все решта це прийоми та інструменти реалізації таких задумів. Тобто все, що має дотичність до клієнта – це маркетинг. І зовнішній вигляд офісу, і якість кави в приймальні для клієнтів, і спектр послуг чи товарів, і підтримка та комунікація з постійними клієнтами. Тобто маркетинг включає практично усі галузі, які будь-яким чином стосуються клієнта. І завдання маркетолога знайти усі ці points of contact і зробити їх максимально приємними та привабливими.
Маркетинг – це не реклама
Дуже часто маркетинг плутають із рекламою, вважаючи це одним і тим же. Однак це абсолютно різні поняття. В міру того, що в багатьох компаніях маркетологи часто виконують роботу і піар-менеджера і менеджера з реклами, то посада маркетолога часто включає в себе і такі функції. Зазвичай таке трапляється в маленьких компаніях, де штат не є великим, але роботу комусь потрібно виконувати. В будь-якому випадку потрібно розмежовувати рекламу і маркетинг, особливо коли йде мова про аналіз, підготовку звіту та планування.
Конкуренти як стимул до зростання
Є ще таке переконання, що маркетинг – це війна за клієнта. Насправді це досить хибне розуміння, оскільки якщо це війна, то обов'язково хтось мусить програти. І дуже не хотілось би, щоб це були ви. Тому краще сприймати конкурентів, як стимул до вдосконалення. Нічого так не мотивує, як успіхи конкурентів. А найкращим результатом є розуміння того, що «їхні клієнти» купують у вас.
Люди купують у людей
Робіть свій маркетинг максимально спрямованим на простого споживача. І не важливо, який товар чи послугу ви пропонуєте, завжди враховуйте те, що люди не купують у компаній, люди купують у людей.
Якщо ж ви хочете опанувати навички з цифрового маркетингу тоді вам до нас. Навчайтесь в ІТ-академії LOGOS на комплексному курсі з веб-маркетингу, вивчайте усі технології й практичні інструменти для роботи. Після закінчення комплексного курсу з веб-маркетингу ви зможете знайти сучасну роботу, яка є зараз дуже актуальною і затребуваною на ринку праці.
Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!

Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.