Для чого нам інтернет-маркетинг?

Інтернет маркетинг – це комплекс заходів стандартного маркетингу, спроектований на інтернет-ринок. Головною метою у ньому є отримати максимальний ефект від потенційної аудиторії на сайті.
Інтернет маркетинг – це комплекс заходів стандартного маркетингу, спроектований на інтернет-ринок. Головною метою у ньому є отримати максимальний ефект від потенційної аудиторії на сайті.

Сюди будуть входити медійна та контекстна реклами, SEO, SMM, прямий маркетинг і вірусний, партизанський маркетинг та інтернет-брендинг. Розглянемо, для чого потрібні окремі з них.

SEO – це «search engine optimization», оптимізація сайтів для підвищення їх рейтингу в пошукових системах та збільшення кількості відвідувачів. До того ж SEO працює над залученням цільової аудиторії – за локацією та тематичними зацікавленнями. Вона з'явилася в середині 90-х років в США разом із появою перших систем пошуку в інтернеті. Так для просування сайту використовують штучне залучення уваги пошуковика.
SMM – це «social media marketing», тобто реклама в соціальних мережах, форумах, блогах та інших медіа порталах. Це відгалуження від SEO, його своєрідний різновид. Тут лише різниця у прямому просуванні сайтів, а не через пошуковики. Головним вмінням в SMM буде правильна реклама для певної мережі, оскільки вона має викликати інтерес у користувачів. При тому ви маєте не потрапити у списки спамерів для цієї соціальної мережі.

Контекстна реклама – це «content-targeted advertising», вид розміщення реклами, який бере за основу тематику сайту та зацікавлення користувачів, які його відвідують. Наприклад, на сайті про машини будуть розміщувати рекламу про їх деталі, або послуги для машин. Тут використовують геотаргетинг (вказівки за місцем перебування) та часові рамки для реклами. Це є своєрідними її фільтрами, що допомагають ефективніше просувати продукт. Окремо тут виділяють пошукову рекламу, коли в пошуковику зверху або збоку вибиває сайти, що рекламуються.
Всі ці види маркетингу в сукупності будуть називатися – комплексним інтернет-маркетингом. Коли ви поєднуєте різні види реклами та просування сайту, ефект буде помітніший в рази. Так ви використовуєте усі можливості для розкрутки сайту: SMM, SEO-оптимізацію, медійний маркетинг та контекстну рекламу. Такі види реклами на деяких ринках цілком змінили спосіб продажу товару. Наприклад, музику сьогодні найчастіше купують саме в мережевих додатках. Все частіше в інтернеті замовляють готельні номери та квитки на потяг. Це стало зручним способом купівлі для сучасної людини, тому і породило нову гілку маркетингу.

Якщо ж ви хочете оволодіти вміннями інтернет-маркетолога, рекомендуємо вам записатись на відповідні заняття в Logos Marketing Academy. Саме курси за невеликий проміжок часу допоможуть вам вивчити всі найефективніші заходи реклами в інтернеті. Тепер ви зможете просувати не лише свій продукт, а й використовувати свої знання для роботи з іншими сайтами. Навчання на курсі веб-маркетингу триває 72 академічні години. А після захисту випускного проекту ви отримаєте сертифікат і станете справжнім веб-маркетологом.
Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!

Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.