Як це відбувається? Коли користувач шукає необхідну для себе інформацію, використовуючи пошукову систему, вона підбирає для нього сайти, які найкраще відповідають його запитові. Оптимізуючи сайт під певні запити, власник бізнесу фактично гарантує собі цільовий трафік та ріст позицій сайту у видачі. Адже усім відомо, що далі ніж перша сторінка видачі ніхто не шукає (може хтось і шукає, але ми таких не знаємо ☺ ). На позицію, де розміщується сайт впливає різноманітна кількість факторів, починаючи від технічної частини та закінчуючи його мобільністю та наповненням. Саме оптимізацією сайту під необхідні параметри і займається seo-спеціаліст. В очах випадкового перехожого, SEO-оптимізація сайту – це справжнісінька магія, проте, це, звичайно ж не так. |
Чому не можна купити першу позицію у Гугл? Якщо хтось таки не зрозумів: купити перше місце в Гуглі не можна. Чесно. На жаль чи на щастя, пошукові системи не мають бірж чи аукціонів місць видачі, яке можна придбати за символічну суму, хоча інколи дуже хотілося б. Пошуковий бот зацікавлений у тому щоб відображати своїм користувачам по-справжньому корисні для них сайти. Тому сеошник може лише опосередковано впливати на пошукові системи, використовуючи знання про роботу пошуковиків. SEO для власників бізнесу – справжня знахідка, адже саме SEO-спеціаліст зможе підказати в якому напрямку скерувати власний бізнес так, щоб зробити його максимально ефективним та прибутковим. В процесі співпраці Ви отримуєте корисні рекомендації, які зможете використовувати навіть після закінчення співпраці. Звичайно, що коштує таке задоволення недешево. А найняти дешевого сеошника зазвичай обходиться втричі дорожче ніж заплатити хорошому спеціалістові. |