Instagram-акаунт компанії. Як оформити та просувати. Топ-5 помилок на старті

Побутує думка: "Якщо компанії немає в соціальних мережах, тоді немає компанії". Дісно, перш ніж познайомитися з продуктом чи послугою, або замовити щось, ми шукаємо цю компанію у соціальних мережах, зокрема в Instagram.
Побутує думка: "Якщо компанії немає в соціальних мережах, тоді немає компанії". Дійсно, перш ніж познайомитися з продуктом чи послугою, або замовити щось, ми шукаємо цю компанію у соціальних мережах, зокрема в Instagram.

Проте як правильно вести бізнес-сторінку в Instagram? Яка політика соціальної мережі? Які помилки припускають початківці та як їх уникнути? Про все це та навіть більше у сьогоднішній статті!

Виміряти ефективність Вашого бізнес-акаунту досить просто. Перегляньте статистику: кількість лайків, коментарів, поширень, підписників, лідів та охоплення аудиторії.

Отже, з чого починаємо вдосконалення та просування? Назва та нікнейм сторінки, шапка профілю, фото - це обличчя та перше враження про вашу компанію. Проте не все так просто на перший погляд, і підприємці вважають, що можуть зробити все самостійно, без допомоги спеціалістів.
Які ж помилки припускають власники таких бізнес-акаунтів? На що звернути увагу? Та як правильно вести сторінку?
1. Логін та ім'я
Про логін:

  • простота. Не вигадуйте складних назв для Вашого бренду;
  • змістовність. Назва має коротко пояснювати: чим займається Ваша компанія і що потенційний клієнт може знайти на Вашій сторінці
  • кількість символів. Якщо бажаний нік зайнятий, не варто використовувати багато зайвих символів, спробуйте перефразувати, замінити місцями ключові слова, або додати між словами ніку нижнє підкреслення
  • асоціативність та зрозумілість. Перевірте на читабельність назву Вашої сторінки, чи легко сторінку можна буде знайти при пошуковому запиті. Нехай нік буде лаконічним і релевантним вашому бізнесу.
Щодо імені:

  • логін та ім'я не мають дублюватись;
  • ім'я відображає сутність Вашої сторінки, бізнесу та компанії. Воно відображатиметься при пошукових запитах на ключові слова;
  • може бути українською або російською мовами на потребу. В залежності від особливостей Вашої цільової аудиторії вживайте ту чи іншу мову. Йдеться про те, як саме шукатимуть Вашу сторінку, для кого Ви створюєте контент, продукти та товари.
2. Шапка та фото профілю
Шапка профілю:

  • тезово опишіть "про що" Ваш бізнес та сторінка. Напишіть про переваги та УТП (унікальні торговельні пропозиції);
  • вкажіть контакти та клікабельну інформацію про місцезнаходження, лінк на веб-сайт.
  • оформлення та лаконічність. Систематизуйте інформацію в шапці профілю, додайте символи чи смайлики, що не вибиваються з концеації оформлення Вашої сторінки.
Фото профілю:

  • не використовуйте деталізованих фото, чи фотографій з дрібними написами. Фото профілю в IG достатньо не велике, тому користувач має розібрати зображення з будь-якого пристрою;
  • краще обрати логотип, щоб користувачі одразу змогли персоналізувати Вашу сторінку із компанією.
3. Перші кроки. Час для першої реклами
Не варто запускати рекламу на пустий акаунт. Він не викличе довіру у цільової аудиторії. Ви просто втратите бюджет та не досягнете бажаного результату.

Варто попрацювати над якістю контенту. Заповнити профіль (мінімум 9-12 постів) із інформацією про Вас та Ваш продукт, створити актуальні хайлайти, де відображатиметься вся необхідна інформація.

Передує якісному контенту - прописаний контент-план, цікава тексти та візуали, періодичність публікацій та ефект постійної присутності в IG за рахунок сторіз, комунікації з аудиторією.

Проте відмовлятися від реклами не варто. Алгоритми Instagram вибудовані так, що органічними сопособами залучати аудиторію досить важко та довго.
4. Боти та накрутка підписників
Не варто користуватись ботами, адже додаткового прибутку Ви не отримаєте, а активність на сторінці буде низькою в порівнянні з кількістю підписників.

Масфоловінг та маслайкинг, донедавна актуальні способи залучення аудиторії, можуть негативно відобразитись на роботі Вашої сторінки. Блокування Вашої активності, спам - це те, як соціальна мережа боротиметься з підозрілою активністю з Вашого боку.
5. Особливості контенту
  • не використовуйте посилання в постах. Клікабельне посилання можна розмістити лише у шапці профілю, тому не варто засмічувати пост непотрібними символами;
  • використовуйте хештеги, геолокацію та позначки. Це своєрідні пошукові запити та безкоштовний спосіб залучення аудиторії;
  • контент-план та активність мають бути розраховані на пости, сторіз та IGTV. Інакше Ваші публікації не будуть відображатися у стрічці підписників;
  • створіть хайлайти. Це актуальні сторіс, які закріплені під шапкою профілю. Там користувачі повинні бачити певні рубрики з актуальною інформацією про продукт, акції, новини, і тд. Своєрідні орієнтири в профілі можна зробити і за рахунок хештегів.
Перелік можна продовжувати досить довго. Ведення соціальних мереж та їх просування - це справжня наука, логіка та алгоритми. Часто компанії наймають штат маркетологів, SMM-спеціалістів, SEO, таргетологів для грамотної побудови стратегії існування в мережах та залучення лідів.

Якщо Ви хочете побудувати власний бізнес та якісно вести бізнес-акаунти, то залишайте заявку тут і опануйте професію SMM та Інтернет-маркетолога.
Забронюй місце в групі та отримай вступні уроки безкоштовно!
Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.