Кому потрібен інтернет-маркетолог?

Всім. За умови, звісно, що Ви не відірвані від цивілізації. Тоді, не потрібен. В іншому випадку, інтернет-маркетолог – одна із ключових осіб, яка зможе спрямувати бізнес у правильному напрямку. Але про все по порядку.
Професія інтернет-маркетолога звучить досить загадково, в більшості тому, що далеко не кожен розуміє, що ж стоїть за цією назвою. А приховується за нею багато чого.

Інтернет-маркетолог – затребуваний спеціаліст, який досконало розуміє не тільки процес просування в інтернеті чи знає як налаштувати контекстну рекламу. Це спеціаліст, який орієнтується в класичному маркетингові, знає та вміє використовувати інтернет-інструменти для просування бізнесу, а також розуміє, який канал реклами буде найбільш ефективним для певного виду бізнесу.

Для кращого розуміння цієї професії, ми підготували коротенький список завдань, які інтернет-маркетолог вирішує щодня:
1. Збір та аналіз даних
Якщо Ви досі робите висновки про успішність певної кампанії за допомогою Яндекс Метрики чи показника відмов – рівень Ваших знань низький. Пробачте. Для того, щоб повністю оцінити картину, Вам необхідно побути веб-аналітиком, програмістом і маркетологом в одній особі. Можливо, це неочікувано, але рано чи пізно, Ви досягнете (ми на це сподіваємось) того рівня проектів, де без баз даних і вміння працювати з ними Вам просто не обійтись. Логічне мислення, трохи математики та вміння аналізувати наявні дані – критично необхідна риса для інтернет-маркетолога;

2. Розуміти процес та принципи створення сайтів






Робота в інтернеті неможлива без постійної взаємодії із інтернет-сторінками. Проте, більшість маркетологів надто вже легко покладаються на слова розробника. Розуміння, того, що можна і що неможливо реалізувати на Вашому сайті Вам пригодиться не один раз як при спілкуванні із веб-майстром, створенню технічного завдання та рішенні при виборі певного виконавця.
3. Контроль за налаштуванням веб-аналітики


Якщо зовсім просто, то Ви повинні знати, що робить Ваш програміст. Саме інтернет-маркетолог може визначити чи правильно налаштовані лічильники, цілі, події. Попри те, що зазвичай цим займається веб-аналітик разом із програмістом, інтернет-маркетолог – це та особа, яка контролює цей процес і точно має знати як насправді все працює;
4. Робота із рекламними каналами





Інтернет-реклама сама по собі дуже різноманітна. І сама її наявність – це добре, проте щоб не витратити бюджет марно, Вам доведеться добре розуміти, якого ефекту необхідно досягнути та який канал допоможе в цьому найкраще.

І, мабуть, найболючіше питання: скільки заробляє інтернет-маркетолог?

Звичайно, що сформулювати одну суму для всіх, хто думає, що він є інтернет-маркетологом неможливо. Проте, за останніми статистичними даними в сегменті маркетингу, інтернет-маркетолог займає першу позицію за рівнем зарплат.

Добитися максимальних вершин (і зарплат) Вам зможе допомогти лише постійне вдосконалення, знання та перша у Львові комплексна школа веб-маркетингу.

Приєднуйтесь до нас та поповнюйте ряди успішних інтернет-маркетологів!
Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!

Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.



Made on
Tilda