Найважливіші навики для маркетолога

Ідеального кандидата на посаду маркетолога дуже часто називають людиною-оркестром: він повинен вміти і знати практично все. Зазвичай, на таку посаду беруть всебічно розвинену особистість, в якій гармонійно поєднується аналітичний склад розуму та креативне мислення.
Ідеального кандидата на посаду маркетолога дуже часто називають людиною-оркестром: він повинен вміти і знати практично все. Зазвичай, на таку посаду беруть всебічно розвинену особистість, в якій гармонійно поєднується аналітичний склад розуму та креативне мислення.

Маркетолог – це професія, яка постійно розивавається і рухається вперед. І щороку все більше пунктів з'являється у графі «Вимоги до кандидата». Тож, яким саме має бути маркетолог, аби його «з руками і ногами» брали на роботу, читайте далі.
Аналіз даних, комунікативність, креативність
В першу чергу звісно аналітичні здібності. Попри те, що маркетинг дуже часто плутають з піаром та рекламою, все ж таки – це точна наука, яка вимірюється цифрами. Більшість професійних маркетологів з достатнім досвідом роботи переконані, що аналіз даних важливіший, аніж навики роботи в соціальних медіа чи рекламі.

Попри розуміння ринку та вмілого використання статистичних даних, маркетолог повинен бути ініціативним. Одне діло розуміти проблему, а зовсім інше запропонувати правильне її вирішення. Саме тут стають важливим такі скіли маркетолога, такий як наполегливість та відповідальність. Дуже часто в бізнесі трапляються такі випадки, що через «слабкий голос» маркетолога правильне рішення так і не було зреалізовано.

Щоденна робота маркетолога передбачає постійну комунікацію з людьми: клієнтами, замовниками, підлеглими, керівниками тощо. Якість спілкування – це також мистецтво і щоб ним досконало володіти треба ще добре постаратись.

Попри аналітичний склад розуму, маркетологи – це творчі люди. Саме тому від них вимагається креативність, пошук нестандарних способів вирішення завдань. Тут важливою рисою характеру стає адаптивність та системність. Навіть найменша помилка маркетолога через банальну не уважність може мати багатомільйонні наслідки.

Професія маркетолога одна з тих, які потребують постійного навчання та самовдосконалення. Щоб бути конкурентним на ринку праці, маркетолог повинен постійно слідкувати і вивчати усі новинки в сфері інформаційних технологій та хоча б базово розуміти фундаментальні поняття, інструменти та методи.
Аналіз даних, комунікативність, креативність
Якщо в перелічених якостях ви вбачаєте себе, тоді можете планувати стати маркетологом. Звісно, спершу потрібно отримати потрібні знання. Це можна зробити в кілька способів: навчатись самостійно або ж на спеціалізованих курсах, таких як ІТ-академії LOGOS. Перевага другого способу очевидна: на курсах вам дадуть структуровано і сконцентровано у визначені терміни саме ту інформацію, яка є актуальною на даний момент.
Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!

Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.