Основні соцмережі як головний інструмент маркетингу

SMM, або маркетинг в соціальних мережах - один з головних інструментів просування нового Digital століття. Сьогодні ми поговоримо про соціальні мережі, їх різновиди та співвіднесеність кожної соціальної мережі з Вашим проектом (бізнесом). Як ефективно використовувати цей інструмент?
Якщо компанії немає в соціальних мережах, то компанії немає взагалі.

Дійсно, перед тим як щось замовити, вибрати фірму для надання послуг, ми звертаємося в соціальні мереж. Шукаємо там актуальну інформацію, відгуки, живі фото та онлайн присутність компанії в Інтернеті.

Проте не кожна компанія має бути присутньою в усіх відомих і невідомих соціальних мережах. Чому?

  • все залежить від специфіки компанії. Наприклад, невеликому стартапу з продажу канцтоварів буде достатньо одного IG, у той час як серйозна та масштабна корпорація не обійдеться без FB, LinkedIn, Twitter та інших мереж.
  • це дорого. Вести комплексну маркетингову компанію в повному спектрі соціальних мереж для невеликого інтернет-магазину - дорого. Часто можна обійтися власними силами, проте краще звернутися до професіонала та розробити стратегію на кілька соціальних мереж, що принесе набагато більше користі.
  • маркетинг в різних соціальних мережах має різні цілі. FB та IG подібні платформи, де Ви можете використовувати схожі або ж однакові стратегії, контент-плани, візуал та навіть рекламні блоки. Що ж стосується, наприклад, Twitter, то тут відрізняється як сам інтерфейс мережі, характер необхідних постів, логіка публікацій та активності, а також ціль.

А зараз виведемо основні характеристики та цілі маркетингу в різних соціальних мережах, що користуються найбільшою популярністю.
Facebook
  • найпопулярніша, наймасовіша за кількістю користувачів,
  • бізнес-акаунти показують менше ніж особисті, необхідні додаткові інструменти розкрутки,
  • має найбільший функціонал взаємодії з користувачами, таргетингу аудиторії, аналітики статистики сторінки,
  • можливість створення різнорідних цільового контенту і реклами.
Instagram
  • візуальний контент, фото та відео-постинг, швидкість передачі інформації,
  • швидкий пошук необхідної інформації з різних джерел за показниками, хештегами, органічними фільтрами,
  • систематична публікація нових матеріалів,
  • чітка тематика акаунту,
  • переважно користування з телефону або планшет
LinkedIn
  • з позиції лідогенерації це - одна з найбільш популярних мереж у світі,
  • у мережі працює гарне правило: чим кориснішою та якіснішою є інформація, яку можна дізнатись з профілю користувача, тим частіше ця інформація буде з'являтися в результатах пошуку,
  • є можливість просувати персональні продажі, B2B-сегмент, товари та послуги, направлені на вузьку цільову аудиторію, а також товари та послуги високого цінового сегменту,
  • є можливість перегляду відвідувачів сторінок та їх профілі, в якості аналітики, яка дозволяє визначити портрет зацікавлених у вашому профілі.
Telegram
  • кросплатформенний мессенджер,
  • дозволяє обмінюватись інформацією як у текстовому форматі, так й аудіо та відео. Однак тут немає уподобань та коментарів,
  • клієнтська підтримка (вирішення проблеми клієнтів за допомогою персоналу або ботів),
  • розміщення необмеженої кількості файлів та новин,
  • канали створені для розповсюдження інформації. Їх використовують як блог чи стрічку новин,
  • відсутність алгоритмічної стрічки новин,анонімність,відсутність зворотного зв'язку.
Хочете дізнатись більше про використання соціальних мереж? Реєструйтесь на курс SMM або CEO, отримайте затребувану професію ХХІ століття.
Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!

Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.