Якщо компанії немає в соціальних мережах, то компанії немає взагалі.
Дійсно, перед тим як щось замовити, вибрати фірму для надання послуг, ми звертаємося в соціальні мереж. Шукаємо там актуальну інформацію, відгуки, живі фото та онлайн присутність компанії в Інтернеті.
Проте не кожна компанія має бути присутньою в усіх відомих і невідомих соціальних мережах. Чому?
- все залежить від специфіки компанії. Наприклад, невеликому стартапу з продажу канцтоварів буде достатньо одного IG, у той час як серйозна та масштабна корпорація не обійдеться без FB, LinkedIn, Twitter та інших мереж.
- це дорого. Вести комплексну маркетингову компанію в повному спектрі соціальних мереж для невеликого інтернет-магазину - дорого. Часто можна обійтися власними силами, проте краще звернутися до професіонала та розробити стратегію на кілька соціальних мереж, що принесе набагато більше користі.
- маркетинг в різних соціальних мережах має різні цілі. FB та IG подібні платформи, де Ви можете використовувати схожі або ж однакові стратегії, контент-плани, візуал та навіть рекламні блоки. Що ж стосується, наприклад, Twitter, то тут відрізняється як сам інтерфейс мережі, характер необхідних постів, логіка публікацій та активності, а також ціль.
А зараз виведемо основні характеристики та цілі маркетингу в різних соціальних мережах, що користуються найбільшою популярністю.