Перспективи і можливості веб-маркетолога

Неможливо працювати над складним сайтом без розуміння верстки, без знання принаймні основ програмування. Часто на співбесіди приходять веб-маркетологи, які не знають цих засад. Мінус тут полягає в тому, що їм можна легко навішати локшину на вуха в форматі «оце я вам таки зроблю, а це технічно нереально».
Завдання, які регулярно вирішує веб-маркетолог:
1. Керування розробкою сайту
Неможливо працювати над складним сайтом без розуміння верстки, без знання принаймні основ програмування. Часто на співбесіди приходять веб-маркетологи, які не знають цих засад. Мінус тут полягає в тому, що їм можна легко навішати локшину на вуха в форматі «оце я вам таки зроблю, а це технічно нереально». Таким інтернет-маркетологам морочитимуть голову усі програмісти – і з цього не вийде нічого доброго, дедлайни спалено, продукту немає, далі страшний сон веб-маркетолога розповідати? ????
    2. Робота з інтернет-рекламними каналами






    Часто доводиться користуватися макросами в Excel (привіт, програмування і Excel!), математичними розрахунками і працювати з версткою сайту щодо вбудування кодів лічильників. Можна віддавати цю роботу програмістам, але трапляється багато експериментальних результатів і виходить, що програміст змушений днями сидіти з недбайливим інтернет-маркетологом, який «в дитинстві не вчив верстку і програмування». Взагалі в рекламних каналах (особливо в ретаргетінгу, RTB, класичній медійці, відеорекламі) без знання html/css/js/php веб-маркетологу в принципі робити нема чого.


    3. Налаштування веб-аналітики


    Перевірка установки лічильників, подій, цілей. Здійснити це без елементарного рівня знання верстки і JS, знову ж таки, нереально. Навіть при тому, що все це мав би (в ідеалі) налаштовувати і вивіряти фахівець з веб-аналітики спільно з програмістом, неможливо зрозуміти веб-аналітику, не розбираючись в тому, як працюють js-лічильники, cookie, як інтегрувати події в верстку.
      4. Збір та аналіз даних





      Критично важливий пункт в роботі інтернет-маркетолога. Спільно з веб-аналітиком йде вивантаження даних, їх зведення в таблиці і бази даних з подальшим аналізом. Без знань принципів реляційних баз даних, без логічного мислення, аналітика залишається на низькому рівні, що неприпустимо.
      Добитися максимальних вершин (і зарплат) Вам зможе допомогти лише постійне вдосконалення, знання та перша у Львові комплексна школа веб-маркетингу.

      Приєднуйтесь до нас та поповнюйте ряди успішних інтернет-маркетологів!
      Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!

      Залиши заявку
      Сформуємо цілі
      Визначимо рівень знань



      Розповімо про навчальну платформу
      Для того, щоб отримати актуальну інформацю
      про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.