Неможливо працювати над складним сайтом без розуміння верстки, без знання принаймні основ програмування. Часто на співбесіди приходять веб-маркетологи, які не знають цих засад. Мінус тут полягає в тому, що їм можна легко навішати локшину на вуха в форматі «оце я вам таки зроблю, а це технічно нереально».
Завдання, які регулярно вирішує веб-маркетолог:
1. Керування розробкою сайту
Неможливо працювати над складним сайтом без розуміння верстки, без знання принаймні основ програмування. Часто на співбесіди приходять веб-маркетологи, які не знають цих засад. Мінус тут полягає в тому, що їм можна легко навішати локшину на вуха в форматі «оце я вам таки зроблю, а це технічно нереально». Таким інтернет-маркетологам морочитимуть голову усі програмісти – і з цього не вийде нічого доброго, дедлайни спалено, продукту немає, далі страшний сон веб-маркетолога розповідати? ????
2. Робота з інтернет-рекламними каналами
Часто доводиться користуватися макросами в Excel (привіт, програмування і Excel!), математичними розрахунками і працювати з версткою сайту щодо вбудування кодів лічильників. Можна віддавати цю роботу програмістам, але трапляється багато експериментальних результатів і виходить, що програміст змушений днями сидіти з недбайливим інтернет-маркетологом, який «в дитинстві не вчив верстку і програмування». Взагалі в рекламних каналах (особливо в ретаргетінгу, RTB, класичній медійці, відеорекламі) без знання html/css/js/php веб-маркетологу в принципі робити нема чого.
3. Налаштування веб-аналітики
Перевірка установки лічильників, подій, цілей. Здійснити це без елементарного рівня знання верстки і JS, знову ж таки, нереально. Навіть при тому, що все це мав би (в ідеалі) налаштовувати і вивіряти фахівець з веб-аналітики спільно з програмістом, неможливо зрозуміти веб-аналітику, не розбираючись в тому, як працюють js-лічильники, cookie, як інтегрувати події в верстку.
4. Збір та аналіз даних
Критично важливий пункт в роботі інтернет-маркетолога. Спільно з веб-аналітиком йде вивантаження даних, їх зведення в таблиці і бази даних з подальшим аналізом. Без знань принципів реляційних баз даних, без логічного мислення, аналітика залишається на низькому рівні, що неприпустимо.
Приєднуйтесь до нас та поповнюйте ряди успішних інтернет-маркетологів!
Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!
Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань
Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.