Якщо ти молодий SMM-спеціаліст, маркетолог, чи загалом спеціаліст у digital сфері й зараз знаходишся у пошуках роботи Logos IT Academy підготувала дещо цікаве спеціально для тебе. Адже ми поговоримо про те, як підготуватись до співбесіди та про ТОП запитань які точно будуть на співбесіді у сфері веб-маркетингу.
Якщо ти молодий SMM-спеціаліст, маркетолог, чи загалом спеціаліст у digital сфері й зараз знаходишся у пошуках роботи Logos IT Academy підготувала дещо цікаве спеціально для тебе. Адже ми поговоримо про те, як підготуватись до співбесіди та про ТОП запитань які точно будуть на співбесіді у сфері веб-маркетингу.
Наша викладачка, SMM спеціаліст з 4+ років стажу Анастасія Машевська розкаже про лайфхаки успішного проходження співбесіди. Гортай та шукай відповіді на усі запитання.
Перш ніж перейти до співбесіди, варто підготуватися завчасно скориставшись нашими порадами:
Підготувати власні кейси
Підготуй портфоліо робіт: сторінки, які ти просував, рекламні кампанії, які ти проводив, стратегії, які ти впроваджував й усі успішні приклади, якими ти можеш поділитись із своїм потенційним роботодавцем.
Вивчи особливості ринку
Тобі потрібно орієнтуватись, що зараз відбувається у сфері маркетингу з усіма іншими конкуруючими компаніями. Перед співбесідою дізнайтеся про все: ринок, позиціонування компанії, її продукти та послуги, конкурентне середовище, новинки, рейтинги, масштаб, імена керівництва, цитування у пресі тощо.
Будь підготовленим
Прийти вже з пропозиціями та ідеями, щодо просування тієї компанії, у якій ти хочеш працювати.
Зроби аналіз соціальних мереж
Проаналізуй PR кампанії, сторінки у соціальних мережах, пости, тексти компанії. Вкажи на недоліки чи помилки, які є, та відразу запропонуй альтернативний варіант ведення сторінок чи рекламної кампанії.
А зараз Топ-10 запитань, які можуть застати тебе зненацька на співбесіді SMM
Будь точно готовим до наступних запитань під час співбесіди від замовника:
Як та які соціальні мережі допоможуть моєму бізнесу?
Як ви будете підтримувати активність аудиторії?
Які інструменти ви використовуєте в своїй роботі?
Як соціальні мережі будуть взаємодіяти з нашим сайтом?
Що ви будете робити з негативом?
Які програми використовуєте для редагування фото? (Часто буває так що СММ фахівець відразу є й фотографом. Тому вас можуть запитати про додаткові навички володіння графічними інструментами)
Чи потрібен контент-план, на скільки часу?
Що таке SMM стратегія. З яких елементів вона складається?
Яка може бути маркетингова мета в сфері просування онлайн-магазину (чи іншого бізнесу)?
Які є види маркетингу? Що таке маркетинг мікс?
Вмикай відео, та дізнайся відповіді на усі запитання!
Хороший SMM-фахівець повинен бути повністю занурений в свою роботу, постійно відстежувати нові тренди і можливості соціальних мереж, орієнтуватися в сервісах і інструментах, мати гарну фантазію, бути стресостійким та різностороннім.
Саме в Logos ти зможеш отримати усі технічні навички для роботи SMM-спеціалістом, а також софт скіли, щоб робити свою роботу якісно та натхненно. Приєднуйся!
Забронюй місце в групі та отримай вступні уроки безкоштовно!
Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань
Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.