Дональд Рос "Не роби цього. Тайм-менеджмент для творчих людей" Люди, що працюють в креативних індустріях, найчастіше повні ідеями - не встигнувши довести до кінця один проєкт, вони вже думають над новими. Дональд Рос написав посібник з управління часом якраз для таких творчих, енергійних, яких в один момент покинула муза. Ця книга не про бездушні todo-листи і не про боротьбу з прокрастинацією, вона про здатність зосередитися на головному і організацію себе і свого робочого процесу. |
Брайан Трейсі "Тайм менеджмент" Найпопулярніша книга з тайм-менеджменту, де ви знайдете купу перевірених способів планування завдань і організації часу. Відомий експерт з психології успіху Брайан Трейсі розповідає, як впоратися з відволікаючими факторами, визначати пріоритетність завдань, побороти прокрастинацію. |
Ес Джей Скотт "Новий рік прокрастинатора" Ще одна дуже корисна книга для тих, хто страждає прокрастинацією. Автор вважає, що запорукою успіху в боротьбі з прокрастинацією є правильні звички, які можна розвинути в будь-якому віці. Книга навчить відразу виконувати роботу, починати свій день максимально продуктивно, концентруватися на головному і знаходити мотивацію. |
Майкл Бреус "Завжди вчасно" Тут на думку автора, люди не встигають впоратись з завданнями, тому що у їх робочого дня відсутня синхронізація біоритмами. Ця книга з тайм-менеджменту покаже, як працювати в комфортних умовах і як вибирати оптимальний час для вирішення того чи іншого завдання. Для фрілансерів, які не підлеглі традиційним рамкам робочого дня, книга буде особливо актуальною, адже вони зможуть вибудовувати робочий процес, покладаючись на потреби організму. |
Мортен Хансен "Майстер своєї справи" Автор виділив сім найбільш ефективних стратегій продуктивної роботи, за допомогою власного практичного дослідження, які може застосовувати кожен незалежно від професії або розпорядку дня. Кожна з практик підкріплена історіями учасників дослідження Хансена, що ілюструють, з які проблеми можуть виникати і як їх подолати. |
Фергус О'Коннел "Роби менше" В кінці дня ми відчуваємо втому і з задоволенням думаємо про те, як багато справ вийшло зробити. Але чи були вони корисні? Фергус О'Коннел змушує читача прийняти простий, але не найприємніший факт: ми не можемо встигати все. Ця установка не означає, що потрібно забути про продуктивність, ідеї та проекти, але наголошує на необхідності виховувати в собі вміння відрізняти головне від другорядного. Тільки в цьому випадку вийде перемістити увагу з нескінченного потоку буденних справ на значущі і цікаві завдання. |
Люсі Джо Палладіно "Максимальна концентрація" Спеціаліст з питань уваги Люсі Джо Палладіно знає, як правильно концентруватися на завданнях, щоб не втратити нічого важливого. На думку автора, нашому мозку весь час доводиться відволікатися на несуттєву інформацію - в цьому винні соціальні мережі, незліченна кількість завдань і контент, якими нас "дбайливо" постачає Інтернет. Через такий режим існування, мозок просто не здатний відпочивати, і тому ми не можемо повністю зосередитися на конкретній справі. У своїй книзі автор розповідає, як з цим боротися, щоб зробити свою роботу ефективною і знайти час для себе і нових справ. |
Яна Франк "Муза і Чудовисько" Книга по тайм-менеджменту для представників креативних професій, яких лякає сама думка про організацію часу і підпорядкуванні правилам продуктивності. Можна скільки завгодно виправдовуватися бажанням залишити музу вільною від порядку, але згадайте, як багато проєктів і ідей залишилися нереалізованими через брак часу. Чи не час підпорядкувати життя своїми правилами? Яна Франк - талановита художниця, відмінна дизайнерка і творча людина, їй знайомі ці проблеми. Автору вдалося створити власну систему організації завдань, і вона буде корисна всім представникам креативних професій. |
Алек Маккензі і Пет Никерсон "Пастка часу" Книга двох відомих фахівців з тайм-менеджменту сподобається тим, хто любить ґрунтовні дослідження і стратегії, перевірені часом. Автори розповідають, як навчитися правильно визначати пріоритети, з чого починати роботу над продуктивністю, як не відкладати справи на потім і виконувати кілька завдань одночасно. У книзі багато інтерв'ю, прикладів і інструментів, які допоможуть налагодити робочий процес. |
Девід Аллен "Як привести справи в порядок" Автор книги - відомий тренер особистої ефективності, який створив систему управління часом GTD (Getting Things Done). В основі лежить простий принцип - вміння вибирати найбільш важливі завдання, концентруватися на них і звільняти свій мозок від зайвої інформації і нескінченного списку поточних справ. |