Види Інтернет-реклами

Реклама всюди! І зараз превалюючу позицію вона займає саме в Інтернеті. Сьогодні запит на спеціалістів з просування будь-якого продукту чи сайту є неймовірно високим, а спектр профілів таких спеціалістів залежить від виду інтернет-реклами
Реклама всюди! І зараз превалюючу позицію вона займає саме в Інтернеті.

Сьогодні запит на спеціалістів з просування будь-якого продукту чи сайту є неймовірно високим, а спектр профілів таких спеціалістів залежить від виду інтернет-реклами.

Отже, розглянемо усі типи реклами в Інтернеті у сьогоднішній статті.

До інтернет-реклами можна віднести будь-який вид оголошення, основним каналом поширення якого є Інтернет. Тобто все, що Ви бачите на у вікні браузера і не стосується вашого пошукового запиту є рекламою.

І тут давайте розбиратися Яка реклама, Де вона знаходиться, на Що вона націлена та Чому Ви її бачите.

Адже лише знаючи відповіді на ці запитання, Ви зможете уміло використовувати цей інструмент у зростанні бізнесу, просуванню сайту. А ось якщо діяти необережно, можна, навпаки, швидко "злити" весь бюджет, не отримавши при цьому бажаного результату.

Отже, ми можемо типологізувати Інтернет-рекламу за різними підходами.
1. За моделями ціноутворення
Насправді їх дуууже багато, але у більшості випадків використовуються дві.

CPM або ціна за тисячу показів

Оплата за таку рекламу розраховується залежно від кількості показів оголошення в Інтернеті, незалежно від того, переходили по ньому користувачі чи ні.

Переваги:

  • дешевизна;
  • можливість прогнозування бюджету;
  • гарантія показу оголошення у кількості, за яку Ви заплатили.

Недоліки:

  • покази не гарантують переходу по посиланню і відповідно залучення нових лідів;
  • важко спрогнозувати обсяг трафіку, це особливо важливо для сайтів-початківців, де ще недостатньо протестована навантажуваність;
  • низький відсоток конверсії від реклами.

PPC або оплата за клік

Тут Ви платите лише у тому випадку, коли користувач натискає на ваше оголошення і переходить на Ваш сайт чи сторінку соціальної мережі. Тобто, скільки б показів реклами не було, платите ви тільки за фактом переходу.

Переваги:

  • кількість переходів легко відстежити;
  • менший ризик перевитрати бюджету;
  • можливість таргетингу за широким спектром параметрів.

Недоліки:

  • вартість кліка зазвичай формується на підставі "аукціону" між рекламодавцями, що в висококонкурентних сферах може зробити вартість залучення користувачів дуже дорогим;
  • перехід потенційного клієнта на сайт, не гарантує здійснення конверсійного дії з його боку.
2. Місце розташування реклами, її характер.
Тут можна виділити 5 основних видів інтернет-реклами, кожен з яких має свої особливості.

SEO

Пошукова оптимізація - органічний комплекс заходів, які вживаються спеціалістами цього профілю з метою збільшення видимості сайту в пошукових системах за ключовими словами пошуку для забезпечення зростання трафіку на сайті.

SEO можна вважати не просто рекламою, це масштабніше просування. Одна з основних характеристик - довгострокова перспектива органічної появи у перших рядках пошукових систем.

Контекстна реклама

Свою назву цей вид реклами отримав через те, що оголошення підлаштовуються під інтереси користувача. Тобто Ваша активність відслідковується і Ви можете побачити рекламу подібних послуг чи товарів, що цікавили Вас раніше.

Оголошення контекстної реклами можуть показуватися як в рядку пошукової системи, при введенні користувачем певного запиту, так і на сайтах, які входять в партнерську мережу даного провайдера.

Тобто коли в пошуковому рядку ви вбиваєте якийсь товар, то спочатку побачите рекламні оголошення, а вже потім органічний список.

Плюс контекстної реклами в тому, що можна чітко управляти бюджетом кампанії, показуючи оголошення виключно цільовій аудиторії.

Найчастіше використовується інтернет-магазинами, адже тут найлегше виділити цільову аудиторію та налаштувати рекламу.

Медійна або банерна реклама

Крім прямого розміщення, медійна реклама доступна для використання і в Google AdWords. Ви можете бачити її на будь-яких сайтах, вона може вспливати, вискакувати, або вже міститися у футері чи пустих місцях певної сторінки. Найчастіше виглядає як картинка (тобто сам банер) та провокаційний, захоплюючий увагу текст.

Оплата, в даному випадку, здійснюється за покази. Крім того, тут найбільшою проблемою є блокери реклами, що часто використовуються сучасними юзерами.

Добре підходить для вирішення низки маркетингових задач: підвищення впізнаваності бренду, позиціонування бренду, виведення на ринок нового продукту, або, ремаркетинг, просування певних товарів та послуг, що відповідають сайту рекламодавцю.

Тизерна реклама

Досить специфічний вид реклами, суть якого в складанні і показі цільовій аудиторії оголошень з певними тригерами, що звернуть увагу користувача на саме цей продукт або послугу.

Основна мета - привернути увагу користувача, залучення нових клієнтів.

З огляду на особливості формату, тизери активно використовуються для просування товарів, який характеризується емоційним попитом. Йдеться про хайп, мейнстрими, масові товари.

Реклама в соціальних мережах

Тобто таргетована реклама, що задається відповідними параметрами. Тут спрацьовує фактор ідентифікації користувачів самими системами соціальних мереж, розпізнавання облич, інтересів, та інших характеристик.

В соціальних мережах можлива оплата за кліки, покази або певну цільову дію (підписку, вподобання тощо).

Соціальні мережі, зокрема FB надає дуже прогресивний та повний інструмент перегляду та аналітики статистики. Звідси Ви також можете керувати просуванням в інших соціальних мережах.
Тож, який вид інтернет-реклами є найефективнішим?

Інтернет-реклама є дуже ефективним інструментом маркетингу. Головне, навчитися користуватися середовищами керування та розміщення реклами, навчитися правильно підбирати контент для реклами, визначити портрет цільової аудиторії та проаналізувати результати розміщення реклами.

Дати однозначну відповідь на запитання: "Який вид реклами є найкращим?" не зможе жоден спеціаліст. Вибір виду чи видів реклами обумовлюється особливостями того чи іншого бізнесу, наявністю попиту на товари, бюджетом, бажаним результатом, типом контенту.

Хочеш стати інтернет маркетологом? Залишай заявку!
Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!

Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.