Тут можна виділити 5 основних видів інтернет-реклами, кожен з яких має свої особливості.
SEO
Пошукова оптимізація - органічний комплекс заходів, які вживаються спеціалістами цього профілю з метою збільшення видимості сайту в пошукових системах за ключовими словами пошуку для забезпечення зростання трафіку на сайті.
SEO можна вважати не просто рекламою, це масштабніше просування. Одна з основних характеристик - довгострокова перспектива органічної появи у перших рядках пошукових систем.
Контекстна реклама
Свою назву цей вид реклами отримав через те, що оголошення підлаштовуються під інтереси користувача. Тобто Ваша активність відслідковується і Ви можете побачити рекламу подібних послуг чи товарів, що цікавили Вас раніше.
Оголошення контекстної реклами можуть показуватися як в рядку пошукової системи, при введенні користувачем певного запиту, так і на сайтах, які входять в партнерську мережу даного провайдера.
Тобто коли в пошуковому рядку ви вбиваєте якийсь товар, то спочатку побачите рекламні оголошення, а вже потім органічний список.
Плюс контекстної реклами в тому, що можна чітко управляти бюджетом кампанії, показуючи оголошення виключно цільовій аудиторії.
Найчастіше використовується інтернет-магазинами, адже тут найлегше виділити цільову аудиторію та налаштувати рекламу.
Медійна або банерна реклама
Крім прямого розміщення, медійна реклама доступна для використання і в Google AdWords. Ви можете бачити її на будь-яких сайтах, вона може вспливати, вискакувати, або вже міститися у футері чи пустих місцях певної сторінки. Найчастіше виглядає як картинка (тобто сам банер) та провокаційний, захоплюючий увагу текст.
Оплата, в даному випадку, здійснюється за покази. Крім того, тут найбільшою проблемою є блокери реклами, що часто використовуються сучасними юзерами.
Добре підходить для вирішення низки маркетингових задач: підвищення впізнаваності бренду, позиціонування бренду, виведення на ринок нового продукту, або, ремаркетинг, просування певних товарів та послуг, що відповідають сайту рекламодавцю.
Тизерна реклама
Досить специфічний вид реклами, суть якого в складанні і показі цільовій аудиторії оголошень з певними тригерами, що звернуть увагу користувача на саме цей продукт або послугу.
Основна мета - привернути увагу користувача, залучення нових клієнтів.
З огляду на особливості формату, тизери активно використовуються для просування товарів, який характеризується емоційним попитом. Йдеться про хайп, мейнстрими, масові товари.
Реклама в соціальних мережах
Тобто таргетована реклама, що задається відповідними параметрами. Тут спрацьовує фактор ідентифікації користувачів самими системами соціальних мереж, розпізнавання облич, інтересів, та інших характеристик.
В соціальних мережах можлива оплата за кліки, покази або певну цільову дію (підписку, вподобання тощо).
Соціальні мережі, зокрема FB надає дуже прогресивний та повний інструмент перегляду та аналітики статистики. Звідси Ви також можете керувати просуванням в інших соціальних мережах.