Комерційна частина оптимізації сайту спрямована на взаємодію з покупцем – сайт завжди має бути орієнтованим на клієнта і процес покупки має приносити задоволення, а не роздратування. Окрім цього, системи аналітики, налаштовані SEO-спеціалістами, дозволяють відстежувати поведінку користувачів, канали прибутку, середні чеки і багато-багато іншого.
Нарешті, аудит контенту. Пошукові системи дуже велику увагу приділяють текстам на сторінках вашого сайту, вони допомагають пошуковому роботу визначити, чому присвячена сторінка і який товар на ній представлено.
Звичайно ж, ми згадали лише найголовніше. Якщо ви прийняли рішення стати
SEO-спеціалістом, перед вами відкривається цілий світ. І компетентні і досвідчені викладачі
IT-академії Logos у Львові із задоволенням познайомлять вас із тонкощами оптимізації, підготують до перших співбесід та відкриють всі секрети для виходу на перші сторінки Google.