1. Візуалізація, зображення, картинка, презентація Дуже легко сприймається користувачами, так як не вимагає багато часу для засвоєння інформації. Ви можете подавати будь-який контент у вигляді зображень: цікаві фотографії, графіки, скріни листувань, малюнки. Тобто зображення може містити також текст, але на певному візуалізованому матеріалі із стимлюванням уяви, інформація сприйматиметься краще. |
2. Відео Складніше сприймається аудиторією, тому що несе в собі великий обсяг інформації. Проте більш популярний формат контенту, ніж текст, тому що завдяки візуалізації дозволяє людині розслабитися і поглинати інформацію не напружуючись. Аудіо-супровід також позитивно впливає на сприйняття інформації, адже складається враження персоналізованого діалогу із користувачем. |
3. Текст У більшості випадків великий обсяг інформації погано сприймається публікою. Для соціальних мереж, наприклад, рекомендується викладати тексти обсягом не більше 1000 знаків, при цьому супроводжуючи його картинкою або відео. Якщо це навчальна стаття, найкращим рішенням буде викласти невеликий шматочок інформації з посиланням на блог. Або ж розділити статтю на кілька частин і викладати поступово. Якщо це стаття, то ідеальним варіантом є 2500-3000 знаків із візуальним супроводом. А що ж розміщувати у цих форматах? Як краще співвіднести типи контенту? |
4. Розважальний, фановий Контент, який допоможе користувачеві відволіктися від повсякденної рутини і трохи відпочити. Це інформація розважального характеру: жарти, смішні картинки, історії, меми, демотиватори, загадки. |
5. Корисний, навчальний Це публікації, які можуть принести користь передплатникам. До них відносяться розвиваючі статті, огляди фахової літератури, різні інфографіки, відео з конференцій і т. д. |
6. Новини, події Все, що стосується новин та івентів не тільки вашої компанії, але і сфери діяльності. Подайте перелік ІТ конференцій за пів року, або проанонсуйте хакатон. |
7. Призначений для користувача Таким можна назвати контент, який пропонують ваші користувачі: відгуки, огляди, питання, унікальне відео. |
8. Репутаційний Його ж можна назвати контентом, направленим на впізнаваність вашого бренду. Сюди слід віднести всі публікації, що стосуються компанії: ваші трудові будні, блог, інфо про команду, згадки в пресі, досягнення і нагороди. |
9. Інтерактивний Його мета - спонукати ваших потенційних читачів чи клієнтів до спілкування і взаємодії з вами і іншими користувачами. Ви можете це зробити за допомогою різних опитувань, обговорень або чатів. |
10. Комерційний Ну і звичайно, контент, що продає - це реклама ваших послуг і товарів. Але не варто забувати, що перенасиченість "продажним" текстом може відвернути від Вас потенційних клієнтів. Дуже часто репутаційні матеріали продають краще, аніж спеціалізовані. |
11. Підтримка клієнтів Опис продукції, порівняння продукції, оглядові матеріали. |