Завдання маркетолога – володіти аналітикою та контролювати підрядників

В ІТ-академії LOGOS розпочався новий набір на оновлений комплексний курс WEB-Marketing. Ми зібрали нову команду професійних викладачів, аби найкраще вдовольнити запити наших студентів.
Павло Лисий: "Завдання маркетолога – володіти аналітикою та контролювати підрядників"

В ІТ-академії LOGOS розпочався новий набір на оновлений комплексний курс WEB-Marketing.

Ми зібрали нову команду професійних викладачів, аби найкраще вдовольнити запити наших студентів.

Спецільно до початку нового набору ми поспілкувались з нашим викладачем Павлом Лисим – Co-founder&CEO Panem Agency, який уже більше, ніж 10 років в SЕО і знає все про оптимізацію та просування сайту. На його рахунку десятки кейсів по локальному просуванню, а також великий досвід роботи з ІТ-компаніями.

Павло Лисий розповів про всі тонкощі професії "маркетолог".
Хто такий маркетолог?
"Кожен раз коли я сьогодні чую: «Слухай я маркетолог, але я офлайн макетолог» – це неправда. Людина каже, що вона може працювати лише з білбордами, з телевізійною рекламою, ну це, як мінімум, дивно. Всі точки дотику старі зараз реально дорогі. Де сьогодні досить дешево можна зачепити аудиторію – це в інтернеті. І людина, яка не розуміє канали та як приводити цю аудиторію з інтернету, вона навряд чи може називатись маркетологом.

Для того, щоб стати digital-маркетологом треба освоїти SEO, PPC, багато технічної інформації, безліч контенту прочитати і зрозуміти. І за ті години ми їх точно цього не навчимо. АЛЕ можна навчити чітко розуміти, орієнтуватись і володіти аналітикою.»
Чому маркетинг потрібний для бізнесу?
«Як можна проаналізувати роботу підрядника? Тільки тоді, коли ти орієнтуєшся, що вони роблять. Перше і основне завдання цього курсу – показати як контролювати субпідрядників, контролювати своїх виконавців in-house команду. Розуміти, чи її обманюють чи ні. Ефективно виконується робота чи не ефективно.»

Для кого буде корисним комплексний курс Web-Marketing?

«Це курс буде реально корисний менеджерам, керівникам відділів, власникам бізнесу. Ми дамо вам чітке розуміння, куди тратити ваші гроші.Ось ці цілі ви будете ставити перед собою, пройшовши наш курс».
Які обов'язки маркетолога?
Не завдання маркетолога писати редіректи, шукати технічні баги на сайті. Цим має займатись SEO-шник. Окремо SEO настільки швидко і динамічно розвивається, цілі технології настільки швидко змінюються, що неможливо бути реальним спеціалістом у всьому. Завдання маркетолога володіти аналітикою. Ти в ідеалі маєш розуміти, які основні KPI в SEO, які основні KPI в PPC. Але це не твоя задача «пиляти» оголошення, настороювати і це все запускати. Головний конструктор не ходить на заводі і не точить біля станка деталі.
Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!

Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.